JIM DUNLOP CUSTOM BADASS DISTORTION - Music Centar Novosti - Music Shop Blog Vijesti
JIM DUNLOP CUSTOM BADASS DISTORTION

JIM DUNLOP CUSTOM BADASS DISTORTION

Jim Dunlop Custom Badass

Tim koji je dizajnirao MXR Custom Badass sastoji se glazbenika i inžinjera koji imaju nekoliko desetljeća iskustva u stvaranju visokokvalitetnih, raznolikih, odličnih pedala povečanog dinamičkog raspona. Taj tim također vjeruje u odličan zvuk i kvalitetu po svima prihvatljivoj cijeni jer svaki gitarista zaslužuje odličan zvuk u rangu normalnih pedala, a ne nekih limitiranih ili preskupih pedala.

Taj isti tim zaslužan je za povratak Jimi Hendrix Authentic Analog seriji, revolucionarne MXR Carbon Copy pedale, nagrađivane MXR Bass Innovations serije, a zajedničko iskustvo im je više od 100 godina u tom poslu, što znači da je bila spremna za stvaranje Custom Badass `78 distorzije.

BADASS

UPOZNAJTE MXR CUSTOM BADASS TIM:

Jeorge Tripps proslavio se svojim butique pedalama iz ´90-ih kad je stvorio Way Huge brand. Kasnije je radio u timu dizajnera za Line 6 i stvorio odličan DL4 delay modeler i ostale Line 6 proizvode. Sada radi kao direkor u razvoju novih proizvoda u Dunlop Manufacturing-u, ponovno je pokrenuo Way Huge brand i glavni je za razvoj novih MXR i Dunlop Electronics proizvoda.

Bob Cedro inžinjer je u Dunlopu već 15 godina. U ovoj industriji započeo je radeći kod Tom Scholz-a i grupe Boston u njegovoj kompaniji SR&D koja se bavila glazbenim priborom, te nakon toga postao i njegov tehničar te je svirao na Boston-ovom 4. albumu Walk On. U Dunlopu je radio na razvoju MXR Carbon Copy pedale, EVH seriji i nagrađivanoj MXR Bass Innovations seriji te na mnogim drugim proizvodima.

BADASS

Bryan Kehoe ima 25 godina iskustva snimajući i svirajući s M.I.R.V., Les Claypool-om i Jerry Cantrellom, a trenutno svira sa svojim bendom Kehoe nation. Sebe opisuje kao osoba koja je stalno u potrazi za tonom, a radi i kao voditelj na Dunlop TV-u i također je uključen u razvoj proizvoda.

Porin

U prilogu pročitajte intervju gdje taj tim objašnjava sve o Custum Badass pedali...

Po čemu je Custom Badass pedala različita od standardnih MXR pedala?

BK: Često će starija gospoda kupiti vintage pedalu i imaju "boutique" lika koji će je modificirati, a gitarista će na taj način potrošiti duplo. S Custom Badass projektom mi uzimamo klasične pedale i modificiramo i nabrijavamo ih "u kući". Tako kupci dobivaju tvornički modificirane pedale po razumnoj cijeni.

BC: Tako je. To je naš način da dobijete boutique pristup klasičnom gitarskom zvuku bez prevelike potrošnje. I s nama dobivate kontrolu kvalitete kakvu nemaju uvijek boutique efekti.

Kako odlučujete koje pedale zaslužuju da budu u "Custom Badass"?

BK: Te odluke donose se po potrebama tržišta i zahtjevima naših kupaca. Jeorge Tripps i razvojni tim uvijek istražuju tržište, te uvijek znaju šta tržište treba.

BC: Uvijek osluškujemo reakcije na svaki naš proizvod, bez obzira dal se radi o bendu koji svira u baru, artisu koji svira u studiju ili velikoj rock zvijezdi. To je ono što nas vodi dok razvijamo Custom Badass projekt.

Zašto ste odlučili modificirati baš taj elektroničkim krug?

JT: Igrao sam se s baš tim krugom krajem ´90-ih. Tražio sam pravu distorziju, nešto što ima crunch, ali da ima puno više overdrive-a. Ova pedala je prava distorzija, nije samo overdrive ili fuzz.

BK: U to vrijeme bilo je samo nekoliko dobrih distorzija nabavljivo. Ovaj krug smo izabrali zato jer je korišten u mnogim hitovima, popularan je, poznat. Osjetili smo da možemo poboljšati zvuk kao i funkcionalnost pedale.

BC: Uvijek nas pitaju kako određeni artisti dobivaju svoj zvuk u nekoj stvari ili albumu. Najčešće snimke za koje nas pitaju su albumi iz sredine 70-ih i 80-ih. Zato smo tražili klasičnu distorziju kao početnu točku za ´78 distorziju.

Š to ste napravili ovom krugu, po čemu je jedinstveni?

BC: Pa, cilj nam je bio dobiti čisti zvuk na svakoj noti, odličan solo zvuk i "zvuk zida" na ritmu. Slušali smo tu pedalu u različitim prostorima, na različitoj opremi, podešavali ju tako da dobijete bogat distorziran zvuk s harmoničkom čistoćom.

Možete li opisati proces nastajanja Custom Badass ´78 distorzije?

JT: Sati i sati podešavanja. Uzimali smo prototipe, nosili u klubove i slušali kako radi u "pravom svijetu", te smo ih onda još malo podešavali.

Koji je najbolji način za korištenje pedale? Ispred pojačala na clean kanalu?

BK: Stavi pedalu na 11!

BC: (smijeh) Zvuči odlično na super čistim pojačalima, na pojačaloma koja brzo distorziraju ili na distorziranom pojačalu, ovisno o zvuku koji želite postići koji podešavate distortion, tone, output i CRUNCH postavkama na M78.

JT: Da, nema najboljeg načina. Ja preferiram ispred lagano distrorziranog pojačala.

Š to radi CRUNCH gumbić?

BK: S perspektive svirača, CRUNCK otvara veći raspon frekvencija. Niski tonovi zvuče lijepo i čvrsto, dok visoki malo više "svjetle", a srednji su bolje fokusirani. Bolje su harmonije i zvuk je manje iskrivljen.

BC: Istina. S CRUNCH gumbom isključenim zvuk je više kompresiran, dok je sa uključenim prirodan, nekompresiran, ima veći dinamički raspon.

I za koga je ta pedala dizajnirana? Metalce? Rockere? Bluesere?

BK: Mislim da će se ova pedala naći kod velikog broja gitarista širokih glazbenih ukusa koji vole zvuk distorzije na pojačalu s malo začina.

BC: Da, definitivno. Kontrole na M78 mogu se podesiti da se dobi raznolik zvuk distorzije. I otvoreni zvuk pojačala kako je Bryan već spomenu, vaš zvuk će sjesti u mix vrlo lagano kad svirate uživo.

JT: Distorzija je predivan efekt u svim stilovima glazbe; distorzija ove pedale radi jednostavno bolje od ostalih na tržištu.

Objavljeno 13.05.2011 Novosti 563